Dimecres, 28 de juny de 2017

MOVILIZACIONES EN PRISIONES

_______________________________________________________________________________________________________________________________

Inicio Notícies Notes de Premsa RINA MASSIU EN EL CP II DE MADRID
RINA MASSIU EN EL CP II DE MADRID PDF

Madrid | 28 de desembre de 2016

La lluita no més i va aconseguir evitar conseqüències més greus gràcies a la intervenció immediata dels funcionaris del mòdul de servei que veient l'experiència i professionalitat i p oniendo en risc la integritat física, aconseguit calmar els ànims i reduir la situació als seus termes deguda. S'accentua el risc de funcionaris en aquestes situacions a causa de la mala configuració arquitectònica dels mòduls i la mala ubicació de seguretat, que no té visió directe en què i funcionalitat de la zona es produeix al pati i a la majoria d'àrees comunes deficiència que ja ha estat revelat per aquest sindicat en nombroses ocasions i que no deixen de denunciar fins que sigui satisfactòria a la mateix. donar una solució

Si a tots aquest li afegim la manca alarmant de personal al Centre, on tenim un fracàs a la RLT de 50 funcionaris i 35% de la sup plantilla tenia 55 anys, alguns funcionaris ja a prop de jubilació i a menys que vostè indici, a mitjà termini, plausible, que això pot donar la situació descrita pot ser repetir amb conseqüències en el futur oc i finalment volem destacar, a asiones. una solució, no sabem l'opinió dels atacs, tant físics com verbals, que és estan produint en el nostre lloc de treball en els últims temps cada vegada més freqüents, degut, en part, la manca de personal qu e en ells estan patint i la situació de desemparament en què ens deixa el nostre govern i pla del seu amic "Unió" d'excloure'ns de les escomeses d'EDAT i de rebutjar l'estatus de públic autoritat entendre, inherents a les funcions, que es poden repetir situacions de desemparament que va deixar una impotència real per funcionaris que servim a diferents presons. La secció Sindical de ACAIP, Madrid Centre Penitenciari Centre II

Syndicat Bulletin en espagnol

Descarrega't l'App d'Acaip per al teu dispositiu mòbil.

Disponible per iOS i Android.

Si tens dubtes, consulta els manuals d'ús (espanyol):

Manual per iOS

Manual per Android

Vous pourriez être intéressé...

Bàner